
Communicatie
Naast advies, conceptontwikkeling en copywriting heb ik ook ervaring opgedaan die minder makkelijk onder een kopje valt. Daarom heb ik verschillende opdrachten en mogelijkheden hier ondergebracht.
Communicatiebeleid doorvoeren in alle facetten is enorm belangrijk. De consument heeft heel snel door wanneer iets bijvoorbeeld visueel niet klopt. Als een bekend merk ineens een andere kleur toepast in communicatie-uitingen, wordt het merk minder snel herkend. De huisstijl is dus leidend en moet goed doorgevoerd worden in alle communicatiemiddelen. Dus ook tijdens een presentatie, evenement of op de website. Daar heb ik veel ervaring in! Tijdens mijn stage bij ABN AMRO MeesPierson was dit een zeer belangrijke factor. Daarnaast vind ik het ook heel leuk om te doen; zorgen dat elk puntje klopt, van de pennen met het logo tot een PowerPoint met de correcte tone of voice en kleuren. Ik zorg dus dat de totaalbeleving klopt!
Een totaalbeleving creëren kan ik niet alleen, daar heb ik mijn collega's bij nodig. Daar zit meteen mijn zwakke plek: hulp vragen blijft lastig. Hoewel ik een enorme groei doormaak, vind ik het toch moeilijk om te delegeren. Daar wil ik dus graag in ontwikkelen en ik ontvang er graag feedback over.
"Nuran heeft laten zien ze zowel zelfstandig kan werken, als in teamverband. Ze kan 'ploeteren' op een onderzoek, maar ook geanimeerd bij onze events aanwezig zijn als medewerker zijnde. Ze kan zowel visualiseren, als technisch uitvoeren. Dus ik dénk dat het met jouw brede inzetbaarheid wel goed zit!" - Maartje de Boer, leidinggevende bij Joyn the Free